Besökare

På söndag kommer mamma hit för att hjälpa mig lite på ett par olika möten och liknande och för att komma ner med bilen som vi så generöst ska få låna.

Ska bli trevligt men vi behöver verkligen få tummen ur och städa lite extra här innan så inte hon blir rastlös och ska städa hela tiden, vill ju att hon ska umgås med mig när vi väl möts. För vem vet hur pass länge vi har kvar och jag vill spendera den tid jag får tillsammans med mamma tillsammans med henne och inte sitta och titta när hon drar runt här som ett yrväder och städar allting.

Förra gången var helt underbart, hon städade nästan inget alls och vi hittade på en massa roliga saker tillsammans. Åkte ut till Sydspetsen i Skoghall och kollade på naturen, åkte på affärer och vi umgicks. Blev så otroligt glad av att hon faktiskt ville umgås med mig oxå.


Ute på sydspetsen fotad med mobilkamera.

Nu vet jag att vi inte kommer ha så mycket tid över från de möten som är inplanerade och så men jag hoppas iaf vi kan hitta på lite roligt nu när hon ändå är här.

Vi ska även göra Pers potatisbakelser nu här nån dag när hon är här så hon får smaka dem, för dem är sådär syndigt goda.

Hoppas jag bara att pappa kan komma ner lite oxå..



Kommentarer
Postat av: kaka

Potatisbakelser? Kan man få recept? Bara ordet låter nästan onödigt gott ;)

2008-08-23 @ 00:01:50
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kan be Per skriva ner och skicka det åt dig :D hehe han som kan det.. ska tilläggas att han gjort det helt själv :D

Det är så satans jävla gott och med pepparsås till och något kött.. gaah blir hungrig jag bara tänker på det ;)

2008-08-23 @ 02:54:17
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Angelica Jansson

Tack så mkt söta du :)



-Angi

2008-08-25 @ 11:10:50
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håll med om att Angelica är en uppblåst bimbo!

2008-08-25 @ 11:31:52
Postat av: Evelina

angelica: Absolut ingen orsak :) Jag hoppas det ordnar sig och dom som inte kan bete sig tar och växer upp och inser att dom måste ta tag i sina egna liv nån gång oxå.



Anonym: Är man så himla feg att man inte ens törs stå för sina åsikter så bör man inte yttra sig. Det tyder ju på att man innerst inne skäms för dem eller bara inte kan stå för dem och det brukar i sin tur bero på att man är osäker på både åsikter och sig själv. kanske ska ta och gaska upp dig själv lite innan du uttrycker dig härefter. Ta och väx upp och om du är så avundsjuk som du nu verkar vara eftersom ditt behov av att trycka ner finns där så istället för att försöka sänka henne varför tar du inte och gör något med dit eget liv?

2008-08-25 @ 11:48:20
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0