Fotografen Evelina

På lördag eller möjligen söndag blir det fotosession med Sara.

Blir bikini bilder om det inte är för kyligt eller för taskigt väder, vid kyligt väder ska vi fota lite annat. Ska bli trevligt och då får jag dessutom chansen att testa min reflexskärm och mitt stativ in action så att säga. Jag hoppas det blir bra väder dock så det blir bikini, har ju viljat fota det ett tag.

Sedan finns det väl kommande sessioner här framöver men det är inget som är riktigt bestämt.

Men det känns skönt att det börjar rulla på lite, även om jag som så många gånger tidigare klagat på stör mig på att min kamera verkligen inte är någe att hurra över.

Kommer väl upp lite här sedan.



Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Tack för din fina kommentar i min blogg :)



-Angi

2008-09-01 @ 17:34:32
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Angi:

Du är så välkommen så :) Tycker helt klart du förtjänar dem, fina ord alltså :D

2008-09-09 @ 02:11:39
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0