Hemsida

Har äntligen fått tummen ur och börjat jobba ordentligt på mamma och Götes hemsida, som jag lovat göra åt dem redan innan sommaren.

Visserligen inte skaffat något ställe att ha den på ännu och all fakta har jag heller inte fått, men känner att jag iaf vill ha grunden klar så det bara är att jobba vidare på sedan. Men känner faktiskt att jag börjar bli riktigt nöjd, dock är det vissa saker jag fortfarande försöker klura ut hur jag ska göra.


Loggan jag gjort åt dem.

Inte helt säker på färgvalet heller men ja det blir ju upp till mor o göte att avgöra om det passar dem eller inte.

Den kommer att ligga på www.Norellslantbruk.com sedan, antagligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0