Seg dag

Dagen kan jag verkligen inte kalla produktiv, inte det minsta.

Har mest suttit framför datorn och inte gjort något vettigt alls, vilket leder till att jag får jätte prestationsånger vilket i sin tur leder till att jag blir hyper stressad och mår dåligt över att jag inte når de mål jag vill nå inom den tid jag önskar.

Men det känns skönt att vi iaf skaffat en liten reflexskärm och ett stativ, något som visat sig vara betydligt större behov av än vad jag trott, men nu är det problemet löst och den kommer tillsammans med Pers nya grafikkort. För den som inte vet så blev vi tvugna att byta grafikkort åt Per då hans visade sig vara trasigt.

Ska bli skönt att kunna utveckla fotandet lite iaf, även om kameran inte pallar med nå länge till. Den har börjat visa vilja på att lägga av, den tar inte alltid foton när jag trycker på avtryckaren, tror batterigrejen är glapp, den är oskarp och ja lite till. Men har jag tur så får jag endera lite pengar snart eller möjligheten att låna utav far.

Men nu ska jag ta och se Dexter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0