Senaste

Jag har ju varit lite seg på att skriva den senaste tiden och tänkte därför fylla in lite i vad som händer runt omkring oss.

Det var en hel del fotandes förra veckan och det hände väldigt mycket, som bröllop och solsting m.m. Missade visserligen rollspel på lördagen då jag verkligen inte orkade med samt hade en del att jobba med här hemma. Men Anna var så snäll och kom över så vi satt och snackade hela natten om ditten och datten, himla trevligt var det iaf.

Vi kom överens om att jag ska fota dem lite denna vecka, imorgon för att vara mer exakt, skulle egentligen varit i tisdags men vädret svek.



Var tänkt att fota Lotta igen igår men även då svek vädret så det är framskjutet till nästa vecka istället.

Per var och målade warhammer hos Peter igår och sedan så kom dom hit och vi gjorde karaktärer till ett rollspel som vi kanske ska spela till helgen.

Annars så har jag mest jobbat med bilder, hemsidan och dolat med växterna och djuren här hemma.

Joppe och Pauline har blivit med katter och riktigt söta ena så vi vill grattulera dem.



Förövrigt har jag äntligen vågat tagit tag i namnbytet, jag menar jag är ju trotts allt gift. Så nu har jag skickat iväg blanketten för namnbyte och kommer att heta Evelina Eklund-Hassel härefter, mitt efternamn kommer ju att bli Hassel men behåller Eklund som ett mellannamn. Men detta innebär att jag måste ändra alla kort och sådant samt lära mig en ny signatur.. så snart kommer jag att vara fru Evelina Hassel, känns bra men konstigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0