Helgen

Helgen som nu paserat har varit en mycket lyckad sådan, inte för alla dock har jag märkt men jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för dessa personer.

I Lördags umgicks vi först med både Peter och Anna för att sedan frammåt kvällen dela upp oss, Anna stannade hos mig och Per gick iväg hem till dem tillsammans med Peter. Dom testade tydligen på lite olika karaktärsorter till rollspel och pratade en del. Vi satt och pratade en massa och spelade Mario Party 8, efter en stund satte vi oss och kollade upp all fakta inför morgondagen då vi skulle på julmarknad.

Vi bestämde även att vi allt skulle ta och åka på IKEA efteråt, visst är det mysigt att gå där med Per men roligt att få gå där med en kompis för engångsskull. Känndes som det var evigheter sedan.

Väl på Söndag så kom Anna och hämtade mig och så brummade vi iväg till Alsters Herrgård där dom hade en gammeldags julmarknad. Det var riktigt trevligt och vi båda hittade fina julklappar och en massa annar skoj. Jag pratade en del med en del andra fotografer som var där dessutom. Jag blev överlycklig när jag såg dom hade salt lakrits polkagrisar, även om det visade sig bara finnas en kvar. Vi hade jätte mysigt tillsammans och när vi båda kännde oss riktigt nöjda så gick vi iväg till bilen och for hem för att lasta av allting. Vi var där i nästan 3 timmar.

När väl allting var urpackat hemma, främst kameran som jag ville hem och lämna av, så åkte vi iväg till IKEA. Vi hade riktigt mysigt och roligt där och hittade som vanligt en massa fina saker.  Vi gav lite tips och ideer till varandra och jag köpte sittdynor till matsalsstolarna, dvs våra förra köksstolar.
Känndes så otroligt roligt att vara där med henne så jag hoppas vi kan hitta på något liknande snart igen.

Dessvärre verkar det som om jag håller på bli riktigt sjuk, jag hatar verkligen att vara sjuk. Ska försöka kurera mig här hemma och se om jag blir av med skiten.



Kommentarer
Postat av: Sara

Det lät som en mysig helg :-)



Usch, hoppas du slipper bli sjuk!

2008-12-01 @ 19:36:32
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:



Jo tack den har varit suverän verkligen :D

Visst vissa saker har väl varit mindre roliga då jag o karln kom i luven på varandra men det ordnade sig det med :D



Aw tackar :) verkar dock inte bli någe bättre :(

2008-12-01 @ 19:50:56
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: lisa

ha en bra kväll :)

2008-12-01 @ 19:52:05
URL: http://lislag.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lisa:

Tack detsamma :D

2008-12-01 @ 19:53:40
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0