Julklappar

Jag kunde ju inte riktigt hålla mig då med Pers present och ja det gick ju bra för han med så jag gav honom den lite i förväg.

Han blev riktigt glad och det var ju något som han verkligen verkligen önskat sig, visste att han ville ha det så köpte det. Känns skönt att han vet att jag skaffade det innan han skrev önskelistan. Det blev en Fallout 3 collectors edition, dvs spelet med lite roliga grejer till och så en lunchbox från spelet. Riktigt läkert faktiskt.

Idag fick han en till julklapp utav sin arbetsgivare, ett gymkort för nästa år. Riktigt roligt och ska tydligen vara ett bra ställe. Så det var lite rolig present.



Kommentarer
Postat av: Räv

Vart var gymkortet?

2008-12-15 @ 22:36:27
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Räv:

Det var på nJoy har jag för mig det hette, passar ju bra då det är här på våxnäs oxå :D

2008-12-16 @ 00:05:23
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0