The savage one is me

Oki jag är verkligen dålig på rubriker på mina inlägg, men det tror jag nog ni allt får leva med.

Idag så har jag varit uppe tidigt, klev upp samtidigt som karln gick upp. Detta kommer innebära att jag lär däcka under dagens gång. Men det återstår att se.

Idag så kommer mitt personliga ombud över då vi ska skriva under överklagan och se till att få iväg den tillsammans med läkarutlåtande och sånt.

Sedan skulle jag kanske hitta på någe med Anna idag, passa på lite innan vi far hem till Norrland. Var prat om att kolla efter en julgran på bergvik. Samt att vi har "lite" pant som ska pantas.

Carolina skulle kanske komma över en snabbis idag dessutom, men det är bara för att hämta de oredigerade bilderna från det att vi fotade.

Imorgon blir det foto med Sofie igen och på Torsdag ska jag fota Lotta, det ska bli himla roligt. Nu kommer jag ju inte hinan fixa några bilder innan årsskiftet då jag inte kommer ha min dator med mig upp till Norrland. Kommer bara ha med mig min externa hårddisk upp så jag kan ladda ur bilder jag fotar när vi är där uppe. Ska ju fota syrran bland annat.

Jag hade fel angående dag vi åker upp, blir på lördagen som vi kan bege oss då Per tydligen jobbade på Fredag ändå. Så skönt att efter denna vecka så kommer nästa vecka han börjar jobba vara på riktigt så att säga, dvs då kommer han verkligen jobba under en riktig anställning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0