Veckans Låt.

Veckans Låt har ju även det fått blivit lidande utav min lathet, men här kommer iaf denna veckas exemplar.



Det var väl kanske rätt väntat att denna förr eller senare skulle komma upp här som mitt val. Jag vet inte varför men jag älskar verkligen den här låter så otroligt mycket, som vissa vet mer än andra.

Bonnie Tyler - Holding out for a Hero

Kan spela den om och om igen och jag blir bara inte trött på den.

Både jag och min syster är repeat människor, men brukar kunna lessna på en låt då man spelat sönder den men denna.. ja det går inte att spela sönder. Så underbar!

För er som minns min förre bil, Hero, det är lite från denna låten som den fick sitt namn. Saknar den bilen gör jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0