Where have you been?

Oki skäms på mig, nu har jag verkligen varit slö på att uppdatera. Blir verkligen inte bättre men ja det lär väl vända nån gång iaf.

Händer lite allt möjlgt just nu, som jag fick min studio tidigare i veckan, så nu har jag tillgång till att fota dygnet runt om jag så skulle vilja.


Min älskade snos fick bli mitt första offer i studion. I like it.

Sedan så har vi fått iordning här hemma till stor del, det är väl lite saker kvar och så blev det ju lite stökigare nu då studion kom upp.
Men är riktigt nöjd med hur det blivit och snart är vi klara i datarummet  dessutom, måste bara borra så vi får fast ett par hyllor men det var fel storlek på borrarna som vi fick låna så vi måste hitta på något sätt att lösa det.

Men det känns betydligt hemtrevligare här nu.

Nu i slutet av nästa vecka, typ den 19e, så beger vi oss uppöver är det tänkt. Vet inte riktigt hur fortfarande då jag vet inte vet om det är bestämt något eller ej. Men jag hoppas jag mår bättre tills dess annars vågar jag mig fan inte ut och köra så långt när det är så halt.

Vilket leder mig in på att vi har fått tillbaka bilen från verkstaden nu och det är som en helt ny bil, den seg rycker inte ens längre som den gjorde innan. Känns hur underbart som helst, men den är lite jobbig att köra fortfarande pga ratten.

Ikväll blir det kanske lite rollspel, kanske. Men Peter skulle iaf komma över oavsett. Alltid trevligt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att ni börjar få det som vi vill :-D



Nu längtar du bra mycket upp till norr va? ;-)

2008-12-15 @ 11:54:24
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0