Får man svära?

Idag eller ja rättare sagt imorse så kunde det blivit a dream come true så att säga.

Jag blev väckt av att min mobiltelefon ringde och något frånvarande så svarar jag, i andra änden så är det ett företag sin ringt upp och har faktiskt ringt rätt. Dom berättar att dom söker en fotograf för ett arbete, fota skåpsluckor åt dem. Inte säker på om det skulle vara för någon broschyr, katalog eller hemsida men dom ville iaf ha bilder och en fotograf och dom ville ha mig.

Kan ni tänka er. MIG!! Helt underbart, men så snart glädjen över att faktiskt vara utvald lagt sig slår det mig först att jag är ju inget företag ännu så kan speciellt inte ta på mig jobb för andra företag, dock kanske det skulle gått att lösa på något vänster. Men sedan slog verkligheten till och jag insåg att med den kamera jag har idag kan jag inte ta några jobb, iaf inte för just företag, det blir för dålig kvalité på bilderna och dom blir för små.



Det gjorde mig så ont att måsta avböja.. Jag ville ju för i helvete!! Det är ju det här jag har jobbat som ett as för.. som jag kämpat och försökt skapa mig ett namn.. det är ju precis av denna anledningen.. att jag ska bli vald, att det ska vara mig som dom vill ha.

Plötsligt känns det som om man tog ett jätte kliv bakåt igen, fan fan fan fan fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0