Hemma

Är nu sedan i förrgår hemma i Karlstad, eller ja hemma.. men där vi är bosatta då iaf.

Känns bra på sätt och vis men samtidigt förjävligt rent ut sagt att måsta åka ifrån allt där uppe. Vet ju att det inte försvinner och finns ju kvar tills nästa gång vi kommer upp men det gör fortfarande så förbenat ont att lämna och åka ifrån sådant som man håller så kärt.

Väl hemma så finns det en hel del att göra, få iordning alla blommorna och plocka bären och sådant för att sedan behöva städa, främst dammsuga, och så tvätta en massa tvätt och få iordning på djurens boningar samt datorerna.

Balkongen har jag fått till bra så jag är himla nöjd måste jag säga.



Lite packat är det visserligen, men det är ju så jag gillar det helt enkelt.



Så himla skönt att ha en skärm som är bra och funkar som den ska ( just nu iaf ).

Nu ska jag lata mig lite tror jag nog faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0