Hos Pappsen

Sitter nu hos pappa och lyssnar på "pappa"musik ( som är typ 50 tals rock och liknande ) medan han gör sin välkännda och helt gudomligt goda Spagetti och Köttfärssås.

Är så fruktansvärt hungrig just nu så det ska ju som inte bli lite gott att få äta det. Vi har spelat lite kort och pappa har suttit och halvsovit eller ja smådäckat, ganska sött och roligt att reta honom för.

Min farbror var över på besök en snabbis och visade sin nya bil som han precis köpt, kul att se honom och han hade ju ganska nyligen kommit ut ur fängelset.

Är så kul att se så väl Per o pappa kommer överens, dock en tragisk detalj finns ju där och det är att han kommer ju bättre överens eller ja rättare sagt har roligare med min far än med sin egen samt att han ser mer upp till min pappa. Klart jag tycker det är kanon att Per ser upp till min pappa så mycket och kommer så bra överens men det gör mig så ont att han och hans egen far inte på långe vägar har samma bra relation.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0