Imorgon

Imorgon så ska vi till far och hälsa på, det ser jag framemot.

Får hoppas att det är fint väder nudå så vi kan vara ute så Gunilla inte behöver bli så sjuk, hon är så allergisk så hon klarar inte riktigt av Loke. Vi får se lite hur det går då Gunillas barnbarn är på besök och ja även om hon är söt och så så har jag, Loke o Per ganska svårt för barn. Finns bara ett väldigt litet antal som jag faktiskt tycker om.

Mest orolig för hur Loke ska reagera, förhoppningsvis så går det bra men han har ju inte riktigt varit så glad bland barn vid tidigare tillfällen.

Men funkar det inte så får väl vi sitta ute med pappa och gunilla får vara inne och tahand om Amanda ( som jag har för mig att hon heter ) helt enkelt.

Nu är det mat som gäller och sedan ska fåglarna få sitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0