Frukost

Idag var början på min nya frukost.

Har kommit fram till att jag ska ha frukt till frukost för det kan jag så gott som alltid äta, mot för problemen jag kan ha med bröd och liknande.



Såhär såg dagens frukost ut, bären var fortfarande frusna och allt som ska vara med var inte riktigt med så den var ju ja inte fullskalig så att säga men fortfarande god, uppfriskande och det känndes ju bra iaf. Men det blir nog lite bättre imorrn då det inte är lika improviserat som det ändå var idag.

Har ju planerat detta ett tag och så men inte kommit till skott, så passade på när vi var här uppe och jag hade det i skallen. Får se hur det fortlöper helt enkelt, men vi hoppas allt på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0