En du och en jag

Jag får små impulser om att uppdatera bloggen mellan varven men dom kommer ju inte allt för ofta och de är ju inte alltid jag lyssnar på dessa impulser dessvärre. Men ja nångång är ju bättre än aldrig, så tro inte att jag lämnat er kära läsare, jag är nog bara lite lat.

Veckan som varit har varit fylld med en massa trevligheter faktiskt.

I måndags var Anna, Peter och Peter över på en kort visit. Vi snackade lite skit och spelade lite TVspel. Det var himla trevligt även om det bara var en liten stund.


Vy från Edsviken.

Sen i Tisdags var jag iväg med mitt personliga ombud till vårdcentralen för att ta lite tester inför allmän kontrollen som är nu på måndag och inför operation i Torsby, även om jag inte har bestämt mig riktigt för hur jag ska göra och så är det lika bra att göra det som ska göras inför operation så det är gjort och man inte behöver vänta extra länge. Blev 4 rör blod, men det gick väldigt fort och gjorde inte direkt ont så det var inte så farligt.

I Onsdags så var det fotografering som gällde. Skulle fota vackra Sara som har fått en himla fin och stor mage, där jag tror det bor en liten flicka. Så det blev en hel del gravidbilder då. Vi hade riktigt trevligt och vi fick många bilder som vi båda blivit väldigt nöjda med. Sen på kvällen planterade jag en väldig massa blommor och en del grönsaker inför sommaren på balkongen. Lyckades tabba mig lite och dubbelplanterade i några då jag var lite frånvarande i tanken ett tag. Men det blir nog bra, får separera på dem sedan helt enkelt.


Vackra Sara med lille Ymer i sitt knä.

Torsdagen gick åt till att sega väldigt mycket, både hundarna och jag var helt borta under större delen av dagen. Men frammåt eftermiddagen när Per kommit hem så fixade vi till lite mer ute på balkongen, fortfarande en hel del som ska tömmas men det blir väl kanske ikväll. Sedan kom Peter över på besök igen och då gjorde vi karaktärer till Dark Heresy, denna gången fick Peter göra karaktär oxå för att Per ska få testa att leda. Jag blev ruskigt nöjd med min karaktär.

Idag blir det fotografering för min del. Ska fotografera en annan fotograf, så det ska bli himla spännande. Hon heter Rebecka Bergvall ( och är även kallad ThePinkFairy ). Tror det kommer  bli himla bra och jag är ju lite små kär i hennes hår, det är svart och rosa och har verkligen sådan härlig rosa färg. Ikväll så blir det till att ta det lite lungt o ch vi ska försöka titta färdigt på Zombie filmen Fido så vi kan skicka tillbaka filmerna och få hem lite nytt.


Balkongen förr förra sommaren, inte lika mycket som i somras.

Imorgon ska Per få testa att leda sitt Dark Heresy uppdrag, så det blir bara vi då det blir lite att testköra reglerna och så. Funderar på om jag skulle försöka börja leda det, för jag känner ändå att jag har ganska bra koll på reglerna och så. Ja någolunda iaf. Men skulle vara roligt och det känns ju som det vore dags för mig att börja leda något oxå.

Så det är lite som har hänt och händer denna veckan. Har i överlag varit riktigt trevligt men är lite orolig för min blutsaft har tagit slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0