Foto

Sessionen idag gick bra och gick mycket snabbare än vad jag trodde det skulle göra, vilket var skönt på sitt sätt. Det är ju ett tecken på att jag börjat finslipa min teknik lite.

Hon blev väldigt nöjd med bilderna och kännde att hon verkligen fått valuta för pengarna, något som verkligen glädjer mig att höra då jag ändå är väldigt mån om att mina kunder blir nöjda.



Känndes väldigt bra för att även om lönen kom igår så var vi tvugna att punga iväg nästan 2000 kronor till CSN så det sabbade upp budgeten lite, men detta sätter oss på rätt köl så att säga igen.

Dock kommer det inte komma upp några bilder på henne då det var i överaskande syfte som dom togs. Det var en vän till en vän detta.

Blev ju själv himla nöjd med bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0