Fotosession

Som jag nämnde i tidigare inlägg så skulle jag idag fotografera en annan fotograf, Rebecka heter hon.

Hon kom hit runt 2 tiden och vi började fota nästan direkt. Det var himla trevligt och jag måste säga att det gick verkligen undan men vips sa det så hade det gått nästan 5 timmar.


En liten sneakpeak från dagens session. Modell: Rebecka Bergvall/ThePinkFairy  Foto: Jag

Det blev väl något runt 500 bilder idag med. Vi testade lite olika rekvesita och ljussättningar. Jag måste säga att jag hade verkligen roligt och efter att vi gjort första rensningen så har vi ungefär 90 bilder som vi valt ut, ska väl renses en gång till för 90 bilder är ju liiiite mycket.

Så har varit 2 riktigt bra sessioner denna veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0