Stilla

Nu har jag varit seg några dagar igen och inte uppdaterat bloggen, skäms på mig.

Har suttit en del med bilder och så man kan väl säga att jag inte riktigt har haft tid. Samt att jag igår mådde som om någon hade suttit på mig, eller något liknande iaf.

Blev så äckligt nöjd med bilderna på Carolina här senast. Mer bilder kommer att komma här sedan är det tänkt men vi ska välja ut vilka bilder som ska retuscheras först och främst.


Modell: Carolina L                                                                   Foto: Jag

Men jag kan iaf lägga upp denna som är klar.

Var ju meningen att jag skulle fota tillsammans med Lotta igår men jag orkade verkligen inte. Låg nedbäddad i soffan större delen av dagen med hundarna upptryckta och sovandes mot en.

Idag verkar det heller inte hända så mycket, skönt iaf att det är helg nu efter detta så får jag rå om Per några dagar iaf.

Vem vet skriver väl kanske mer sedan.





Kommentarer
Postat av: Ann

Har du officiellt lagt till Hassel i ditt namn nu? Jag menar- på pappret? Förlåt om jag missat. :D

2009-04-27 @ 11:42:15
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

Stämmer bra det, heter Hassel i efternamn sedan 7 Augusti förra året :) Men Eklund står kvar som mitt mellannamn så heter lite flashigt Evelina Eklund Hassel numera :D ingen fara <3

2009-04-27 @ 14:11:31
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0