Fototräff

På lördag är det Fototräff, eller rättare sagt så är det en Heavensträff.

Jag ska försöka ta mig dit hade jag tänkt mig, det är så som planerna ser ut just nu iaf om det inte skulle bli någon akut förändring. Men det ska bli roligt och det verkar komma en hel del fotografer som kan vara roligt att språkas med, självklart kommer det även en del modeller och make up artists oxå som ska bli kul å träffa.


Min muntra man.

Lite skraj är jag ju för att köra bilen dit med tanke på hur pass varmt däcket blev vid bröllopsfotograferingen, inte så roligt att kliva ur bilen och det luktar väldigt mycket bräntgummi från ena bakdäcket, speciellt när man har kört lungt och vanligt, samt att fäljen är glöhet. Men det är ju inte så långt till Mariebergsskogen så det ska nog gå bra hoppas jag, i värsta fall så brinner väl bilen upp men det ska väl bli väldigt varmt för att det ska ta eld hoppas jag, Och det är ju som sagt i värsta fall, jag kan ju inte inte använda bilen för då kommer det ju bli ännu värre.

Jag hoppas vi har tur med vädret då iaf så man kan stanna ute.





Kommentarer
Postat av: Sara

Trevligt, hoppas du kom iväg :) Kram

2009-08-08 @ 14:42:51
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hur går det med bilderna Evelina? Jag är sjukt nyfiken på sessionen med Sara där! Hoppas allt är bra och att vi snart kan ses igen och hitta på något roligt fototema!

2009-08-11 @ 16:32:55
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0