Julmiddag

Igår var vi iväg på julmiddag hemma hos svärfar Leif.

Vi drog iväg, något nervösa över att soppan i bilen inte skulle räcka. Den var ju trotts allt nere på reservtanken. Men det gick bra, vi kom fram utan några problem.

Först gick jag ut och fotograferade solnedgången, lyckades precis missa det där perfekta ögonblicket för att jag stod och velade för länge. Men det var gött att få komma ut lite iaf.



     

Det bjöds på god mat och vi, eller rättare sagt Per, gjorde revbenspjäll. Tack vare min medicin blir jag väldigt fort mätt så jag orkade inte speciellt mycket, att tappa aptit och matlust hör till en av bieffekterna på gott och ont så att säga.

Leif hade även satt upp lite mysigt i  vardagsrummet med en massa ljus och med nötter, pepparkakor, glögg och lite annat gott.

 

Även Pers storebror Oskar kom tillsammans med sin sambo Marina, som var himla trevlig. Henne gillar iaf jag väldigt mycket.

När vi kom hem så kom även Peter F över på besök och vi spelade lite rollspel och när Per gick och lade sig så satt jag och Peter uppe och spelade lite Army of Two.

Detta var alltså en riktigt bra och rolig dag.





Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Ja Volbeat är grymt bra, skulle vilja se dom, har du sett dom? ser ut som ni hade en trevlig helg ni också :-)

2009-12-14 @ 16:40:05
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tony:

Ja nej jag har tyvärr inte gjort det men min syster har :D

Jo tack det var det verkligen :)

När ville du fota lite porträtt bilder btw som du pratade om för ett tag sedan? :D

2009-12-16 @ 12:48:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0