Äntligen hemma, Ymer

Idag kommer vi äntligen få åka och hämta vår lille Ymer. Ser väldigt mycket framemot detta även om man är hiskeligt nervös.

När Per kommer hem här ska vi fixa lite med saker här hemma och se till så vi har allting klart inför hemkosten av den lille. Men när klockan börjar närma sig 18 tiden så är det dags att börja bege sig igen, jag är jätte nervös att jag ska missa avfarten av E18 men hoppas att jag ska vara så pass vaken.

Men jag hoppas allting kommer gå bra med Loke och så oxå, men det återstår väl att se. Dock har Loke verkligen visat att han vuxit på sig och att han tycker det är roligt med andra hundar så det borde verkligen inte vara någon fara. Stora hundar är ju lite otäcka till en början men får man bara hälsa så är det ju himla roligt att leka sedan, nu så är ju Ymer i en betydligt bättre storlek så det blir ju mycket lättare och bara det att det är samma ras tror jag kommer göra himla mycket, speciellt med tanke på hur taxar kan vara.

Det pirrar i magen, jag längtar så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0