En God Alla Hjärtans Dag

Idag är det dagen som så många älskar eller avskyr, jag personligen gillar dagen trotts all hysteri som blir kring den. Jag tycker det är mysigt, bland annat för att jag äntligen får dela den med någon. Något jag aldrig fick uppleva i mina yngre dagar.

Per hade faktiskt planerat en liten sag till mig som jag tycker blev så himla fin och som med de flesta presenter så är det ju tanken som räknas och här finns det mycket sådant. Så denna betyder så oerhört mycket för mig.



Denna fina kedja fick jag utav honom. Den symboliserar vårt förhållande.
Det börjar från vänster med att vi träffades, sedan blir det att vi gifte oss, efter det så kom Loke in i bilden och ger oss än idag så mycket lycka. Dock kommer den sommaren som inte var rolig för någon av oss och efter det löste sig allting och den ska även ge oss lycka och tur.

Jag fick den nyss av honom och jag blev så oerhört glad. Han gör inte så många romantiska påhitt, men när han väl hittar på något så är det väldigt stort och det finns så mycket tanke och känslor bakom.

Fan vad jag älskar dig min underbara make, min alldeles egna Per Hassel..



Kommentarer
Postat av: Ann

Vad fint! :)

2009-02-14 @ 12:20:33
URL: http://porkandbeans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ann:

tihi jao :)



hittade ni på någe skojjit då måntro? :)

2009-02-15 @ 22:06:55
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Ann

Näe, jag är väldigt anti- alla hjärtans dag, så det blev födelsedagsfika hos hjärtats föräldrar. :)

2009-02-16 @ 13:39:06
URL: http://porkandbeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0