Intresse

Mitt fotande har stått stilla ett bra tag nu, jag vet inte riktigt varför dock.

Det har väl varit lite mycket med huset och med Pers jobb för att jag ska ha haft ork egentligen. Men jag hoppas det släpper här nu och att jag kan få igång företaget riktigt till hösten så tror jag det blir bättre.



Mitt mål med företaget är ju som sagt att komma igång riktigt till i höst, men det beror som jag nämnt tidigare på hur det  går med överklagan. Rättare sagt om vi får svar på överklagan, något som vi borde eftersom dom sa här innan sommaren att mitt fall var aktivt nu och stod på tur för att tas upp. Känns som det är på tiden, det är 3 år sedan jag ansökte och med tanke på att man söker 3 år åt gången så känns det lite.. ja komiskt är nog rätt ord.

Vet inte om jag nämnt det dock att jag iaf gjort iordning en prislista nu iaf, ligger lite under de konkurenter som jag har kollat upp visserligen men känner att dom priserna känns bättre, iaf såhär i början.


Modell: Carolina L                                                    Foto: Jag

En vän till min underbara syster kunde kanske hjälpa mig och få en utställning nere i Lund, det skulle vara lite roligt då jag inte haft några ordentliga utställningar innan, bara ett par lite mindre. Ja förutom den till sammarbetet med min skola och kommunen uppe i Sundsvall, dom utställningarna var ju lite större iaf.
Får hoppas att detta funkar nu för det skulle vara riktigt roligt, dock behöver jag fixa lite framkallningar av mina bilder jag vill ställa ut om det blir aktuellt.

Är lite nervös inför fotningen på Lördag när jag ska fota bröllop, men det beror ju mest på att jag är paranoid och jag vill att det ska bli perfekt. Plus att vädret känns lite osäkert. Men jag ser verkligen framemot det, tror det kommer bli så himla fint.



Jag har ju en del andra fotningar som är på gång oxå och en del som egentligen redan borde vara fotograferade. En speciellt måste göras innan det blir för kallt. Gäller bara att hålla lite kolla på solnedgången när den är bara, men det kommer bli så snyggt.

Plus att jag har en del bilder som jag ska göra iordning som även det blivit lidande nu här de senaste veckorna.





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Herre Gud vad jag längtar efter er!!!

2009-07-29 @ 19:36:27
Postat av: Lina

Hej vännen! Inte meningen att tjata och så då jag vet att ni haft mkt för er.. men hur går det med bilderna? =) Vill så gärna ha upp dem och så då jag tycker om dem så mkt m.m. Hoppas att allt är bra?! Kram på dej

2009-07-30 @ 15:02:12
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mamma:

Längtar efter dig med mor, jag hoppas vi ses snart igen och inte behöver vänta ändå till jul för det.

2009-07-31 @ 12:22:24
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lina:

Hej gumman. Det är ingen fara det inte, bara att tjata på ;) hehe nej då men jag håller på för fullt med dom bilderna just nu faktiskt och börjar närma mig att blir klar.

Jo tack det är rätt bra just nu faktiskt. Jag hoppas detsamma och att det inte är något allvarligt med den lurviga pojken din, såg ju att han fått något från en fästing.

Kramar på dig.

2009-07-31 @ 12:24:05
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0