Koskenkorva

I Fredags efter att vi ätit här hemma så gick jag över till Anna för att umgås och ha det trevligt.

Hon plockade fram några Koskenkorva med jordgubb, det var riktigt somrigt och gott kan jag lova. Jag hade med mig lite chips dessutom så vi hade lite tilltugg oxå.



Vi började kvällen med att testa hennes nya digitalkamera lite för att se så den funkar som den ska, vilket den gjorde.



Det pratades väldigt mycket och dracks även en del utav denna goda dryck, det blev alltså en väldigt lyckad och rolig kväll. Gick väl hemmåt runt 2.30 har jag för mig.




Kommentarer
Postat av: Anna Friberg

tjennis! jo det var riktigt najs! :) hihi... tror till å med klockan hann å bli mer... i vilket fall kom jag inte ja i säng förrens halv fyra=) hehe....

tack för en lyckad kväll! som vanligt! :) hihi

2009-06-07 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0