Medicin medicin medicin

Då har jag varit hos min läkare på psykiatriska öppenvården och fått det bestämt att en ny medicin ska sättas i bruk.

Då Concerta inte funkade så bra förra gången så lät vi bli den sortens mediciner. Denna gången ska jag få testa en liten annan sort istället som är uppiggande och koncentrationshöjande, Strattera heter den. Vi får väl se hur den fungerar dock kommer jag nog inte märka av något speciellt fort utan det tog tydligen lite tid för den att börja verka.

Funkar nu inte detta fanns det en annan sort som höjde histamin, vad den hette kommer jag däremot inte ihåg men det var något på M.

Får hoppas dock att denna fungerar bra så man kan få lite stabilitet i livet, eller snarare rutin.





Kommentarer
Postat av: En som tittar in ibland

Hur går det med den flytande födan?

2009-06-05 @ 13:17:16
Postat av: Evelina

En som tittar in ibland:

Den flytande födan har jag vant mig av med numera, den var till stor del mest test för att se om jag kunde gå på det i och med att det kommer bli den dieten strax innan gastric bypass. Nu använder jag det som är kvar för att fylla ut dagen med, som när jag glömmer bort att äta tex. :)

2009-06-05 @ 17:36:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: En som tittar in ibland

Aha! Har et gått bra annars då?

2009-06-06 @ 20:25:22
Postat av: Evelina

En som tittar in ibland:

Jo utöver det så har det gått rätt så bra ändå. Det är klart jag har kunnat göra bättre ifrån mig, men det är ju lättare sagt än gjort. :) Men tack som frågar

2009-06-07 @ 13:03:38
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0