Utflykt

Till att börja med så ber jag återigen om ursäkt för att jag varit så himla inaktiv, men visserligen så skriver jag ju bloggen för min egen skull så varför ursäktar jag mig?

Jaja.

Det har varit rätt lugna dagar här i veckan som varit och har umgåtts mycket med karln när han var lite ledig. Nu har han dock börjat att praktisera inne i stan i en månad så får vi väl se om det blir jobb eller ej efter det.
Vi har även varit på lite fest i helgen och umgåtts en hel del även med vänner. Det har sammanfattningsvis varit en mycket trevlig vecka.



      


Idag innan Per skulle iväg till jobbet åkte vi med hundarna upp till Nors Kyrka strax utanför Vålberg. Jag hade bestämt tid där vid 10 tiden tillsammans med en tjej som heter Linda, vars bröllop som jag ska fotografera här lite senare i sommar. Vi skulle ta och kolla krykan lite för att hitta platser där vi kan fota på då vi ska fotografera innan själva bröllopet, så man inte står där och ser ut som ett fån på den stora dagen.



      

Det var verkligen en oerhört fin kyrka med en helt underbar omgivning. Så tycker verkligen dom valt ett bra ställe att gifta sig på.



Och vilket väder det är idag, måste säga vi hade ju verkligen tur. Även om det kanske var lite lite varmt i bilen och för hundarna, men det är ju därför man har med sig vatten till dem så dom inte torkar ut och så.



Vi hittade många fina platser där och hon hade verkligen många bra idéer så detta kommer bli jätte bra. Kul att få träffa barnen deras med. Nu ska jag bara komma på ett bra sätt att gå tillväga inne i kyrkan, jag menar jag är ju inte den minsta personen direkt och även om jag är väldigt vig så är jag ju inte riktigt så smidig av mig.



Men jag måste säga att jag ser framemot detta jobbet, ska bli roligt och sedan är ju hon ( bara henne av dem som jag har träffat ) en super härlig person.




Kommentarer
Postat av: linda.

Vill du bli veckasn blogg?

Gå in och anmäl dig på min blogg så

kanske du blir en av finalisterna på fredag!

Lycka till!

2009-06-23 @ 20:18:54
URL: http://liindhas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Linda:

Javisst, varför inte :)

Då gör jag som så :)

2009-06-23 @ 20:31:19
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0