Nörd

Idag har jag nog varit "nördigare" än vad jag varit på väldigt länge. Jag rotade nämligen fram min Warhammer armé ur en byrålåda och började räkna ut poängen på dem.

Har så att jag klarar mig ett litet tag under den kommande kampanjen som vi ska spela.



Ja först kom Peter över ett litet tag och vi gjorde nya karaktärer till rollspelet vi spelade igår, eftersom dom vi spelade med då inte riktigt överlevde.

Efter det satt vi och snackade om lite allt möjligt men till stor del så var det Warhammer som det pratades om.



Jag har limmat ihop en del av mina gubbar som inte var ihopsatta, dock ser jag ut att behöva fortsätta imorgon oxå då jag bara fick klart Zombierna. Har ju alla skeletten kvar att sätta ihop.

Men ska faktiskt bli himla roligt med en kampanj, speciellt med tanke på att jag faktiskt aldrig spelat med min armé tidigare.



Dock var det väldigt många utav mina gubbar som var slitna i färgerna, ja både dammiga och slitna.

Sedan är det ju klart att det fanns dom som helt enkelt var jäkligt dåligt målade som jag inte alls var nöjd med.



Dom som behöver målas om har vi nu lagt i ett såpabad och där kommer dom få ligga de 2 kommande veckorna så att färgen släpper ordentligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0