Äventyr

Idag var jag iväg på äventyr på Norrstrand, jag skulle hem till Sara och umgås lite.

Jag är himla glad att jag har gps i mobilen, vette katten om jag hade hittat annars faktiskt.


Den vackra Sara.

Men väl där så fick jag en rundtur i deras super fina lägenhet. Den var riktigt stor och rymlig och verkligen superfin, sen blev ju jag extra glad av att 2 av de bilder jag fotograferat hängde där på väggen.

Hon bjöd på fika och vi satt och pratade en del, Angelina hon låg och sov och Raxo tröttnade efter ett tag och lade sig han med.


Sara, med söta lilla Angelina och den stilige Raxo.

Efter ett tag så vaknade ju goa lilla Angelina och jag fick hälsa lite på henne med. Hon är ju så sjukt söt så det är inte klokt och så sött skratt. Det skrattades och hon kröp runt en del och lekte lite med Raxo, som jag verkligen måste säga är oerhört duktig som tar det så försiktigt med henne.

Det var himla roligt måste jag säga och man blev så glad, ja av dom alla.


Angelina och Raxo som leker lite.

Sara var dessutom så snäll att hon skjutsade hem mig igen sedan på kvällen.

Så för att sammanfatta så har jag haft en himla bra dag idag, än så länge. Men jag tror väl inte den kommer bli värre eftersom Per är ledig imorgon vilket innebär att vi kan hyra film ikväll och kanske käka något gott.



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var jätte kul :D Tråkigt med banken förresten :(

Kul att du kommit på något att utbilda dig till också, florist eller liknande skulle passa dig bra :) Kram

2009-12-01 @ 14:52:16
URL: http://mammatillangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0