Godmorgon

Har sovit som en stock inatt, hur nu en sådan sover egentligen. Men jag är fortfarande förbaskat trött.

Tror mina piller börja gå ur mitt system, behöver få tummen ur och gå till apotek så dom tar och beställer hem lite mer.

Har precis avbokat periodens bok från Hem och Trädgård, något jag missade att göra förra gången smart som man är. Visserligen vad det ju inge fel på boken som vi fick hem då, den handlade om betong och det är ju något jag vill lära mig mer om så blev egentligen bara glad.

Får vi den här lägenheten kan jag kanske börja pyssla lite mer med sådant, så länge det är trädgård med förståss. Inget jag vill hålla på att kleta med inne i en lägenhet om jag ska vara ärlig. Vi tänkte även som så att jag ska testa lite olika saker, göra krukor bland annat, och om det går bra och visar sig vara lätt så ska jag försöka göra nya diskbänkskivor. Sedan får man väl se hur det blir, men tänkte man skulle försöka göra lite som dom gjort i boken. Det var himla snyggt och om man använder exempelvis vitbetong för det så tror jag det kan bli riktigt snyggt. Nu är det ju inte helt ovanligt med betong så, men det är ju betydligt billigare än många andra material.

Nu ska det väl bli lite frukost, sedan vad som händer idag får vi allt se men det är ju Fredag så Per är ju ledig idag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0