Spela mig en låt

Skulle nog faktiskt vilja ta upp fiol spelandet igen.

Spelade ju det ett tag i skolan och jag tycker ju det är ett himla underbart instrument. Man kanske skulle försöka hitta någon kurs?

Nu är det ju visserligen ett antal instrument som jag verkligen vill lära mig att spela bra.

Det är:

- Piano/Keybod


- Harpa


- Fiol


- Kontrabas


- Dragspel


- Gitarr


- Nyckelharpa


Och av dessa så är dom två som jag helst vill lära mig Kontrabas och Dragspel.

Om det nångång blir av att lära sig återstår ju att se men jag hoppas att det är något som jag inte bara låter förbli något jag vill lära mig.

Nackdelen är ju att musikintstrument kostar så förbaskat mycke.

Men att lära mig sjunga riktigt ska jag försöka ta tag i iaf.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0