Thief 3

Sitter och spelar om Thief 3.

Det är ett himla bra spel, även om man i dagsläget kanske skulle vilja se lite bättre grafik så är den ändå inte dålig. Spelet har ju ett par år på nacken så man ska ju inte klaga.



Dock är jag nu på ett ställe som jag inte är någe vidare förtjust i. Ska inte berätta så mycket om det för jag vill inte råka förstöra för någon som kanske får för sig att testa spelet, vilket jag verkligen rekomenderar.

Det är ju iaf ett ställe som är lite otäckt och i vanliga fall brukar jag stå ut men här har jag verkligen svårt med det, även om jag vet vad som händer osv. Men jag har så svårt att spela detta ensam, kanske är för att jag faktiskt vet vad som kommer och för att minnet av förra gången jag spelade det så hade jag Per brevid mig, sovandes visserligen men ändå en trygghet.



Förövrigt så är det som sagt ett mycket bra spel med många väl fyllda speltimmar och innehåll.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och ta mig igenom detta så jag får tänka på lite annat än bara lägenheten.

Dom håller ju dessutom på att göra Thief 4, något som jag verkligen ser framemot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0