Tradera

Har vunnit 2 nya auktioner på Tradera här i veckan.

Det är på böcker, som jag enligt många säkert inte behöver och jag skulle nog överleva lika bra utan dem. Men jag fick dom billigt så det känns bra.

Först har vi dessa.



Det är en serie bestående av 24 böcker och heter Allt om Krukväxter. Dessa fick jag för 15 kronor + frakten på 95 kronor. Nu har jag visserligen ungefär hälften sedan tidigare, men jag vill väldigt gärna ha hela serien så jag tänkte jag ger väl bort dom böcker jag har dubletter av till någon i familjen eller en vän.
Någon som vill ha?

Sedan har vi dessa.



Det är liknande böcker som de tidigare men handlar om trädgården. Även dessa är 24 stycken, dock vet jag inte om det är hela serien eller ej. Dessa fick jag för det överkomliga priset av 1 krona + frakten på 95 kronor.

Jag känner mig himla nöjd med dessa inköpen måste jag säga. Dom är skickade så de borde komma nu här i dagarna eller i början utav nästa vecka. Dom skickas med Schenker och det kunde tydligen ta lite tid.

Väntar på ett objektiv oxå som jag köpte för någon vecka sedan men fortfarande inte dykt upp. Vi får väl se om det dyker upp här annars får man väl klaga.

Borde inte sitta på Tradera egentligen, finns så mycket roligt där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0