Vad gör jag?

Just nu gör jag inte speciellt mycket. Knarkar datorspel så mycket jag kan så jag inte sitter och tänker och grubblar så mycket över lånet.

Det funkar ju till och från, dock känns det lite bättre nu när jag inte tänkt på det på ett litet tag.

Just nu sitter jag och spelar lite Plant Tycoon medan jag skriver lite här i bloggen.



Det är ett smått roande spel ibland.

Hundarna dom ligger och sover i varsin korg här brevid mig, dom låg i samma förut. Dock tror jag det var ett misstag från Lokes sida då han inte såg att Ymer redan låg där. Men söta var dom ju iaf.

Kommer inte riktigt på något mer glatt att skriva just nu så tror jag försöker hitta på något annat ett tag nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0