Fotande

Sitter här och väntar på att klockan ska gå och att Elina ska komma förbi.

Idag ska vi fota lite, något jag sett framemot. Har rensat lite i lägenheten och i studion så det ser iaf lite mer presentabelt ut.

Det är jäkligt bra med besök ibland för då blir saker gjorda.

Jag hoppas jag får till ljuset i studion nu bara, blir lite ledsen på mig själv annars. Känner jag är inte så bra på ljus som jag skulle vilja vara, men jag antar att man lär sig. Även om jag skulle föredra att kunna allt på en gång, men vem gör inte det? Eller ja, det hör ju lite till charmen att lära sig.


Modell: Elina Kaukosalo                                Foto: Jag

Nu tror jag dock att jag har lite för stora krav på mig själv, speciellt gällande ljussättningar. Blir så besviken när det inte blir precis som jag vill ha det och man känner sig ju lite dum, även om det blir bra.

På Söndag så ska jag hänga med på en annan fotning som Jessica har tillsammans med en modell och även Rebecka skulle hänga på, sedan var det någon till modell som skulle med och eventuellt Jeanette skulle vara med som MUA. Ska bli roligt iaf för det är extremt sköna personer.

Men nu ska jag nog gå ut och möta upp Elina vid bussen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0