Nytt hår.

Vi började dagen med att sega lite.

Efter att vi vaknat till så gick vi bort till Peter där vi satt och pratade lite och han sedan gav oss en varsin massage, det var ruskigt skönt och jag höll på att somna ett par gånger.


Jag Före.

Efter det så var det dags att bege sig mot Lina för min del, hade tid hos henne idag för att toppa håret och färga det.

Det var otroligt trevligt faktiskt, även om jag gjorde tabben att parkera en bra bit ifrån hennes lägenhet så jag fick mig en promenad.


Jag Efter.

Det var riktigt roligt där och jag blev himla nöjd med mitt hår.




Kommentarer
Postat av: Angelika

stor skillnad och riktigt snyggt... kul.

2010-04-03 @ 18:34:54
Postat av: Evelina

Angelika:

Tack så hemskt mycket :D Gillar verkligen din frisyr oxå, blev himla nice :D

Kram

2010-04-12 @ 13:03:09
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0