What ever happend?

Jag har allt syndat lite. Gjorde en beställning från x-tra-x på lite saker.

Jag har ju länge pratat om en ny väska, den jag har nu är ganska så liten och sliten. Visst den kan vara go att ha om man inte ska ha så himla mycker med sig men snygg är den verkligen inte. Så det blev till att börja med en väska.


Sååå fin.

Har länge saknat ett par riktigt snygga stövlar, eller har rättare sagt saknat mina gamla lackstövlar som jag blev tvungen att sälja för några år sedan. Något som ledde till en hel del knepiga telefonsamtal. Men bestämde mig för ett par jätte fina stövlar som påminner lite om dem jag aldrig fick tillbaka från Pelle, som var mina älsklingsskor.


Dom är så förbannat fina.

Köpte en jacka förra året för ungefär 100 kronor som hade passform som en sopsäck så jag tyckte jag kunde passa på att köpa en jacka/kappa som jag verkligen gillar när jag ändå är i farten.


Den är så himla snygg.

Fick dock ett mail tidigare idag om att dom inte hade alla varor inne så om jag vill ändra något eller avbryta beställningen så kunde jag höra av mig. Först tänkte jag att jag bara väntar men nu när de här extra pengarna damp ner hos oss så tyckte jag att jag kunde ju lika gärna köra på ett par skor till.


Så otroligt snygga.

Sen passade jag på att lägga till lite andra små saker som ett par fina handskar och en solfjäder som jag kan ha i väskan, blev även en jätte fin tröja oxå.




Kommentarer
Postat av: Sigmundnikita

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-27 @ 17:10:55
URL: http://sigmundnikita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0