Godmorgon

Har nyss vaknat efter en natt av en del uppvaknanden.

Har inte sovit överdrivet bra inatt, vet inte riktigt varför dock. Vaknade klockan 06.30 och var klarvaken. Irriterande.

Idag ska Per in till tandläkaren igen så tänkte passa på att åka in och gå lite på stan så får han skjuts in dessutom, plus att vi har båda lite ärenden på stan så det är lika bra att passa på.


En något trött Loke..

Igår började mindre bra med att jag vaknade runt 15 tiden, vilket känndes lite jobbigt och att jag helt klart kunnat sova betydligt mer var inge roligt. Fick verkligen tvinga mig själv upp ur sängen. Sen var det sån frost som sitter fast så in åt hvete på bilen så man blev efter med allting. På kvällen vände det dock och blev en himla bra dag för då var det syjunta eller stickjunta eller väl kanske mer korrekt benämning utav det hela då det inte är någon som syr. Men det var himla roligt, även om det inte blev som jag tänkt mig. Skulle försöka mig på en mössa igen men blev återigen något åt halsdukshållet, jag är ju inte klar än på ett bra tag dock.
Sen på kvällen var det en del ord som fick mig att le.

Ska bli intressant att se vad denna dagen har att bjuda på för överaskningar.




Kommentarer
Postat av: Noahmaria

Enjoy your website very much. Good job!

2011-04-05 @ 21:42:27
URL: http://noahmaria.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0