Fail.

I lördags var en bra dag.

Jag har stunder när min klumpighet verkligen ger sig till känna. På lördagskvällen kom Fribe över och vi bestämde oss för att vi skulle spela lite rollspel. Det blev Warhammer Fantasy, riktigt roligt om än något grymt ( jag började inte böla för en gångs skull när jag var lite elak, vilket jag brukar kunna göra ).

Mitt i så gick jag iväg en snabbis på toan, låste som vanligt. Men när jag sedan skulle ut, visst dörren har krånglat en gång tidigare för mig men då kunde jag vri lite på handtaget och det löste sig, något som inte funkade denna gången. Jag stod där vid dörren och började bli allt mer nervös, jag kom inte ut. Ska väl nämnas att det inte är några fönster så enda vägen ut är dörren. Jag ryckte i båda handtag och lås men inget hände, det var väl nu Per tydligen skämtade om att jag säkert låst in mig.


Jag myser med Ymer.

Jag börjar skratta för det känns ändå så dumt och komiskt, jag får tillslut ropa på grabbarna att dörren inte går att öppna. Efter ett X antal försök så lyckas dom få upp dörren och jag får återigen komma ut i friheten.

Kan säga att jag var grymt glad att jag inte var ensam hemma för då har jag fått sitta där, numera har jag alltid med mig telefonen när jag går dit in ifall jag är ensam hemma och det skulle råka hända igen.




Kommentarer
Postat av: Sara

Usch och fy för att bli instängd! Tur att du inte var ensam hemma! Kram

2010-06-18 @ 21:49:16
URL: http://mammaskyman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sara:

hehe ja jag var extremt tacksam för det kan jag lova ;) Kramar

2010-06-27 @ 15:10:25
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0