counting the hours

Idag var det svårt att vakna, bara sovit i ungefär 5 timmar.

Började dagen med att jag och Loke åkte iväg till hans rehabilitering vid 8. Det gick bra och han börjar kunna resa sig upp på sina bakben, åtminstone med ena benet. Simma är fortfarande ingen höjdare men han verkar ha vant sig med det. Vibbplattan däremot tror jag det är lite blandade känslor mot, samtidigt som den är skön att sitta på är det förbannat jobbigt att stå på den.

Lyckades ju självklart med att glömma mitt kort idag så jag kunde ju inte betala heller, men dom är tack och lov förstående och vi ska ju tillbaka dit igen på fredag.


har inget med inlägget att göra men jag gillar ju denna bilden. Modell: Elina           Foto: Jag

Efter det var det i princip att komma hem, gå in med Loke och sedan bege sig igen då det var dags för ombesiktning.

Tro det eller ej men den gick faktiskt igenom denna gången. Fast jag tror förbannelsen bara gäller när man besiktar första gången. Dock tror jag att min gula fina Hero inte gick igenom på ombesiktningen heller, men det var ju visserligen bara rost i golvet på den bilen, fast den hade ju sin charm och startade ALLTID, trotts att det var mot alla odds.


Modell: Carolina L                        Foto: Jag

Vad som händer resten av dagen är inte helt säkert. Men det ser ut som det kommer bli en dag som de flesta andra.

Vill åka och träna idag igen, fast det kanske inte är det bästa att göra 2 dagar i rad. Men är fortfarande bitter på att även om jag tar i så får jag inte träningsvärk, plus att nu börjar mina stretchningar ta allt mindre. Det är roligt att vara överrörlig, men det kan ju vara lite frustrerande ibland.




Kommentarer
Postat av: kaka

Pubiis berättade att det kan ta flera månader innan kroppen "fattar" att man tränar. Det är massa nervtrådar som löper från musklerna till hjärnan, och det tar tid innan alla nerver hittar rätt. Så om ett tag får du kanske träningsvärk, när hjärnan "fattar" att du tränar!

2010-03-24 @ 11:01:48
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kaka:

Jo jag hoppas det, men vanligtvis så brukar jag få träningsvärk redan samma dag. Men jag känner knappt av det nu. Men det kanske är med någe sådant att göra :)

2010-03-24 @ 11:08:34
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0