Foton

Idag har jag försökt att resna inne i studion, något som inte varit helt lätt kan jag lova.

Fasiken vad det är grejer där. Helt sjukt. Men jag fick iaf undan så pass att jag kommer åt blixtarna och man kan stå på bakgrunden.



Blev lite sugen att fota så jag passade på att ställa mig framför kameran för en gångs skull.

Ombyte förnöjer sägs det ju.



Bilderna blev väl kanske inte direkt i något toppklass, men det var varmt och förbannat svårt att ställa in allting utan någon framför kameran. Fick improvisera och använda ett stativ med en tröja på.



Men jag fick ändå en del roliga bilder.

Blev även en ny presentationsbild, dock ska jag sätta mig och fixa lite mer med den sedan tänkte jag. Men den duger som den är så länge.



Eventuellt att Jessica faktiskt skulle ta lite porträttbilder på mig här längre fram, dock har vi inte pratat så mycket om det. Men jag tror det skulle kunna bli lite roligt. Så man kan ju säga att detta var ett litet test inför det.




Kommentarer
Postat av: kaka

Fina kort!

2010-03-23 @ 20:53:19
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder! Jag gillar särskilt den med handskarna. :)

2010-03-23 @ 20:54:11
Postat av: Evelina

Kaka:

Aw tack så mycket :D

2010-03-23 @ 20:55:42
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Evelina

Emelie:

Tack så hemskt mycket :D Ja den är lite läcker :)

2010-03-23 @ 20:57:16
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0