Morgonstund..

Idag var det dags för yttligare ett morgon pass på gymmet.

Klockan 08.30 begav vi oss av till SATS för att bli biffiga, elelr kansker inte. Nej utan för att träna och må bra är väl huvudanledningen till att vi är där.


Modell: Anna F                                       Foto: Jag

Det var självklart jag och Anna som var iväg och tränade. Båda mådde lite halvmysko, hon var rädd för att hon höll på bli förkyld och jag började må dåligt halvvägs in i mitt pass. Så vi båda bestämde oss för att ta det lite lungt.

Höll åter igen på att somna när jag stretchade, tack och lov så enda gången jag lyckats med det så var jag hemma i sängen. Roligt att vakna halv sittandes i en stretchpose och inse att " oj jag måste ha somnat om ".

Efter att vi duschat och gjort oss klara så passade vi på att åka förbi OK/Q8 där mitt paket med tavlorna hade kommit.



  

Älskar sånna skepp så det var en självklarhet att bjuda på dem när jag såg dom på Tradera. Dom är trycka på tyg och är större än vad jag vågats hoppas på. Kan lungt säga att jag är ruskigt nöjd, speciellt efter att ha spenderat 100 kronor på alla 4.

Vad som händer resten av dagen återstår att se dock.




Kommentarer
Postat av: Angelika

Riktigt snygg bild på Anna, du är riktigt duktig på att ta bilder. snygga tavlor, vet en kompis som skulle bli jätte avundsjuk på dom.

hoppas allt är bra... kramizar

2010-03-17 @ 12:12:09
Postat av: Evelina

Angelika:

Tack så hemskt mycket :D

Ja visst är dom snygga, blev skit glad när jag hitta dom :D hehe

Tack detsamma. Kramar

2010-03-17 @ 15:47:14
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0