My power ower you, grows stronger yet..

Nu är Evelina trött och jag tvivlar på att jag borde sitta och skriva i bloggen egentligen, men vem vet det kanske blir som när man skriver i fyllan. Underhållande att hitta igen dagen efter.

Nu har jag aldrig varit så rolig att jag skrivit när jag varit full, tror jag. Har för mig det åtminstone, vi säger det.

Sitter och lyssnar på The Phantom of the Opera, min favorit musikal. Har alltid gillat fantomen, han för viss mystik med sig och sedan har jag alltid varit svag för maskerade män.


Längtar tills balkongen kan börja grönska igen.

Men minns tillbaka när Maria och jag satt hemma hos dem och lyssnade på den på deras LP och vi låg i varsin fåtölj och bara drömde oss bort. Michael Crawford har ju en helt underbar röst.

Men nu ska jag gå och lägga mig och drömma lite täntke jag. Godnatt på er folket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0