ShabbaLoverman

Jag ber om ursäkt att jag varit så seg med uppdateringen igen, har inte haft på datorn på jag vet inte hur många dagar.

Okej jag borde ju kunna uppdatera via mobilen men jag är nog lite för lat.

Nu är det inte så jättelångt kvar tills det att jag får komma hem till Norrland, ser verkligen framemot detta kan jag lova. Jag är ju lite sugen på att se om det var Agda som dog efter att jag åkte hem i somras, om jag nu ser skillnad på hennes fjädrar från de andra fortfarande. För de som inte klurat ut det vid det här laget så är Agda en höna, men en speciell sådan. Hon var riktigt go och enligt mig så var hon allt lite kelig, hon brukade i somras ligga lungt i min famn och halvsova.


Regina och Anna på Annas födelsedagsfirande med den supergoda tårtan.

Sen på vägen ner till Karlstad igen så tänkte jag se om det går att stanna till en sväng i Stockholm, bland annat för att jag vill verkligen få chansen att träffa en vän som jag kännt i ungefär 11 år men aldrig har träffat tidigare och/eller eventuellt se om jag kan träffa min kusin som jag heller aldrig träffat.

Jag har en förkylning som inte riktigt verkar vilja ge upp, men jag har ju inte varit sjuk speciellt länge iof så jag ska väl inte klaga. Även om det helt klart är irriterande.


Söta lilla Anthea.                              Foto: jag ( såklart )

Har trotts sjukdommen haft en riktigt trevlig helg. Är glad att det blev av.

Idag ska jag till läkaren för att se om hon kan klura ut varför jag har så ont i handlederna. Jag hoppas verkligen det inte är något allvarligt. Vilket oxå påminner mig om att jag behöver ringa min psykolog och boka en ny tid, han var ju sjuk senast så han avbokade.

Fick en sådan oerhört lust att åka till Malmö, den staden har verkligen gjort intryck på mig.. Sen är det ju klart att jag saknar ju min syster en väldig massa. Ser framemot att hon oxå kommer upp till Norrland över julen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0