Promenix

Vaknade 07:30, inte speciellt pigg men kunde heller inte somna om.

Runt 10 ringde Anna och undrade om jag inte ville med ut på en promenad med henne och hennes dotter, Nemi. Klart som fasiken att man hängde med på det.

Har ju inte träffat Anna på ett tag och faktiskt aldrig träffat Nemi tidigare så det var grymt roligt och lilla Nemi var ju så förbannat söt.


Söta lilla Nemi.

Blev en promenad på nästan 1,5 timmar. Det var riktigt skönt promenadväder dessutom och kul att gå och pratas vid en massa. Passade även på att ta några bilder på lilltösen.

På Torsdag blir det förhoppningsvis en favorit i repris, måste säga att jag ser verkligen framemot det.




Kommentarer
Postat av: anna f

tar gärna en repris på tors... Lillan behöver komma ut o få frisk luft, dessutom sover hon himla gott i vagnen med. Samma runda kanske? ^^

2011-04-12 @ 15:33:38
Postat av: Evelina

Anna:

Det låter himla bra tycker jag tösa :D Ser jag framemot.

2011-04-14 @ 09:48:09
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0