Malmö

Förra helgen så var jag än en gång ner till Malmö.

Jag har inte haft ork att uppdatera bloggen något, min dagbok på Darkside har däremot blivit uppdaterad. Varför vet jag inte, kanske för att det känns mer privat där? Mjaja, hursomhelst..

Det har varit grymt trevligt och som alltid roligt att umgås med syster, önskar jag kunde göra det oftare. Saknar ju henne. Blev mycket prat och skojigheter.

Var och såg John Lindberg Trio bland annat, som var förbannat bra live. Dessutom måste jag säga att dom är jävligt trevliga och roliga, sådana personer som man verkligen hoppas att det går bra för.


Syster och jag gjorde ett par riktigt fina pizzor.

Träffade även M, det var riktigt trevligt.

Blev även lite bio och en hel del promenerande.

Stannade även någon timme i Gbg på vägen hem och träffade J, vi hade väldigt trevligt. Jag blev dock lite dragen från min öl men hade roligt och den fortsatta resan gick riktigt fort, av nån anledning.

Väldigt nöjd med den resan kan jag ju säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0