Flyttdags

Det börjar dra ihop sig. Om några dagar så är det dags för mig att flytta.

Givetvis är det på både gott och ont, även om det ska bli riktigt kul med något eget så är det ju klart att jag kommer sakna att bo med Per. Jag har det ju ändå väldigt roligt med honom och vi står ju varandra oerhört nära, han är ju en av mina absolut närmsta vänner trotts allt.

Men i det stora hela så är det för det bästa. Detta behövs för att vi båda ska kunna gåvidare riktigt, inte så att vi hyser känslor eller så för varandra men att försöka förklara om man ska träffa någon att man bor med sitt ex har en tendens att kunna komplicera saker och ting, samt att det verkar inte vara allt för många som förstår hur det funkar och liknande.

Det känns fortfarande lite konstigt att säga min lägenhet och inte vår. Men iaf, min lägenhet är väldigt fin och jag är sjukt nöjd med den. Det enda som jag för stunden känner att jag kan klaga på är ett överskott av myror i köket, men det ska väl gå att lösa hoppas jag.

Här kommer lite bilder på lägenheten som jag tog precis när jag varit och hämtat ut nyckeln. J som bodde där innan var så snäll att han lämnade in den redan på fredagen så jag slapp att vänta tills på måndagen.







Den känns som den är riktigt ljus och fin.

Börjat att få in lite möbler och så redan nu, körde ett litet lass i söndags.
Tror det kan komma att bli riktigt fint där, är jävligt glad att jag har påsklov kommande vecka så jag kan ta och fixa till i lägenheten.





Kommentarer
Postat av: Sara

Lägenheten ser jätte fin ut! Ser fram emot att få se den i verkligheten :) Kram

2012-04-06 @ 16:33:23
URL: http://mammaskyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0