I know which is my fate

Den här låten dök upp på Spotify igen, efter att tydligen varit bortplockad ett tag.
 
Blev riktigt glad av att höra den igen, tycker den är väldigt fin.
Har ju oftast något minne knutet till många låtar som jag lyssnar på, väldigt varierande minnen ska väl nämnas. Samt att det finns vissa låtar jag fortfarande har lite svårt att lyssna på för att dom är budna till minnen som fortfarande gör ont.
 
Men mitt minne till denna är inte stort egentligen utan det är om första gånger jag hörde låten. Var på besök hos Conny och han spelade den i bakgrunden och jag minns jag hajade till på låten och var tvungen att söka upp den och lägga in den på min spellista. Dock minns jag inte så mycket om vad som hände runtomkring, jag tror jag petade på Atlas medan Conny höll på lite med nå käk.
 
Rhapsody - The Magic Of The Wizard´s Dream
 
 
In those silent shades of grey
I will find a place
To escape the endless night
To find a new sun

I know which is my fate
Bond to Erian's old tale
I'll be always there
Fighting the ancient sin
Moon shine in this eternal night

ANGELS ARE CALLING
FROM DIVINE LOST CRYSTAL REALMS
RIDING FROM HEAVEN
FOR THE MAGIC OF THE WIZARD'S DREAM

In the misty lights of dawn
Between heart and soul
Elgard's calling for new hope
To avoid our fall

I know which is my fate
Bond to Erian's old tale
I'll be always there
Fighting the ancient sin
Moon shine in this eternal night

ANGELS ARE CALLING
FROM DIVINE LOST CRYSTAL REALMS
RIDING FROM HEAVEN
FOR THE MAGIC OF THE WIZARD'S DREAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0