En längtan

Längtar som en tok tills imorron men samtidigt är jag rädd även om ett hopp lyser igenom mörkret, tänk om vi inte kan ta den här lägenheten..

Men imorgon är det visning av lägenheten och vi ska komma dit väl förberedda med mått av sängen och bänkdiskmaskinen, men samtidigt ha med så vi kan mäta vissa utrymmer väl där. Funderar på om vi ägen ska ha med oss kameran för att fotografera från vår synvinkel.

Imorgon så börjar även Per på praktiken, som det faktiskt finns möjlighet att det leder till jobb. Känns ju skönt att det händer något där men samtidigt så saknar jag honom så himla mycket under dagarna och jag har sånna svårigheter med att somna på kvällen och han behöver ju lägga sig tidigare, vi får väl se hur det går.

Kommer väl iaf lite om hur det gått imorgon antar jag..



Kommentarer
Postat av: kaka

Vart ska han praktisera?

2008-08-19 @ 22:09:49
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Evelina

Han ska vara på Åhlens Restaurangen, dock verkar det inte vara någe bra så vi får se hur det går där..

2008-08-21 @ 02:36:35
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0