Foto

Har suttit och klurat på en del fotoideer som jag har haft och försökt få tag i rekvisita till dem och undersökt lösningar på vissa effekter som jag skulle vilja ha.

Har en specifik idee som jag inte tänker nämna förrns den är gjord och för modellen som jag ska göra den med, inte riktigt bestämt mig ännu vilken modell som det passar bäst med men tror jag hittat en som skulle passa ganska bra. Då är det ju bara huvudbonaden och kläderna som återstår. Det kommer kunna bli sådär äckligt snyggt om det blir bra.



Kan nämna att det är ett lite halvblodigt ( men inte våldsamt ) sagotema.

Sedan vill jag även fota Night Elf från World of Warcraft oxå, hade varit lite roligt. Enda som kan vara ltie krångligt dock är de väldigt långa öron som de har och kläderna kan möjligtvis vara lite problematiskt. Men det löser sig nog.
Tänkte höra med Ann om hon möjligtvis kan hjälpa mig med öronen, hon är ju äckligt duktig på sådant.



Vill få testa lite med reflexskärmen och stativet och få in finessen där lite bättre.

Mina försök med HDR funkar inte någe överdrivet bra, men jag ger intne upp för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0